×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Spółka epruf i poznański startup WARMIE łączą siły. Powstanie unikalna aplikacja dla branży ubezpieczeniowej

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Aplikacja WARMIE/eprufy (Fot. Materiały prasowe)

Czołowy na rynku operator ubezpieczeń lekowych, epruf, nawiązał współpracę z wielokrotnie nagradzanym startupem WARMIE. Wybór poprzedziły testy, które wykazały, że oferuje on najdokładniejszy i komfortowy w użytku sensor do ciągłego monitorowania temperatury ciała. Efektem będzie wprowadzenie wspólnej oferty dla ubezpieczycieli. Dzięki temu branża zyska rozwiązanie łączące kilka usług dla klientów w ramach jednej aplikacji, m.in. dofinansowanie do zakupów leków na receptę, stały pomiar temperatury ciała, e-konsultacje z farmaceutami i zamawianie medykamentów. Projektowany system ma też przyspieszyć powrót do zdrowia chorych i ograniczyć liczbę wizyt lekarskich.

Spółka epruf, należąca do Pelion, główny operator ubezpieczeń lekowych w Polsce, z których obecnie korzysta ponad 650 tys. osób, do tego współpracująca z prawie 9 tys. aptek, tworzy nowy projekt. Jego częścią będzie nowoczesne narzędzie, służące do monitorowania temperatury ciała w sposób stały, bezinwazyjny oraz bezpieczny. Do współpracy zaprosiła poznański startup WARMIE, ponieważ po przeprowadzeniu wielu testów stwierdzono, że oferuje sensor o bardzo wysokiej jakości i dokładności. Urządzenie zapewnia pomiar w trybie ciągłym, nawet po zerwaniu połączenia. Ponadto jest komfortowe dla użytkownika, gdyż nie jest przyklejane do skóry, tylko zakładane przy pomocy elastycznej opaski.

– Naszą uwagę zwróciło również to, że WARMIE jest certyfikowanym wyrobem medycznym klasy IIb i przeszedł badania kliniczne. Został też zastosowany w szpitalach. To zdecydowanie świadczy o jego jakości i efektywności. W związku z tym postanowiliśmy nawiązać kontakt i rozpocząć rozmowy na temat współpracy – mówi Martyna Przewoźnik, Project Manager w epruf S.A.

Spółka WARMIE była już wielokrotnie doceniana na rynku, m.in. jako jedno z topowych rozwiązań związanych z telemedycyną w Europie – Top Telehealth Solution Providers in Europe. Wygrała też nagrodę w programie akceleracyjnym Warsaw Booster’20. Ponadto zdobyła wyróżnienia w tak prestiżowych konkursach, jak Aplikacje Jutra PFR oraz Orzeł Innowacji, zorganizowany przez dziennik „Rzeczpospolita”.

W czerwcu cena za metr kwadratowy u deweloperów była praktycznie taka sama jak w maju [RAPORT]

W czerwcu w 15 miastach wojewódzkich średnia cena metra kwadratowego mieszkań oferowanych przez deweloperów praktycznie nie zmieniła się względem maja. Obecnie największe szanse na tytuł najbardziej stabilnej cenowo metropolii w 2025 roku mają Warszawa i Katowice.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z epruf, gdyż ma wieloletnie doświadczenie na rynku ubezpieczeń lekowych i doskonale zna potrzeby, zarówno firm ubezpieczeniowych, jak i ich klientów. Daje nam to możliwość efektywnego dotarcia z produktem w kanale dystrybucji, czyli poprzez ofertę ubezpieczeniową. Połączenie naszego urządzenia z takim ubezpieczeniem tworzy wartość dodaną dla pacjenta – komentuje Piotr Piątek, Członek Zarządu poznańskiej spółki WARMIE.

Wspólne rozwiązanie będzie skierowane do towarzystw ubezpieczeniowych, które oferują ubezpieczenia zdrowotne i na życie. W ramach jednej oferty ubezpieczyciele będą mogli proponować klientom dofinansowanie do zakupów leków na receptę, stałe monitorowanie temperatury ciała, a także przypominanie za pośrednictwem aplikacji o kolejnych dawkach lekarstw. Do tego będą dołączone e-konsultacje z farmaceutami w zakresie dawkowania i potencjalnych interakcji przyjmowanych leków. Ponadto rozwiązanie będzie obejmowało zamawianie medykamentów do wybranej apteki.

– Oferując to wszystko klientowi, ubezpieczyciel zdecydowanie ułatwi mu powrót do zdrowia. Nasze rozwiązanie jest brakującym elementem w realizacji skoordynowanej opieki – stanowi wsparcie dla pacjenta po wizycie lekarskiej. Ponadto przyczynia się do optymalizacji w korzystaniu z ubezpieczenia. Firmy, które zdecydują się na wprowadzenie tej oferty, zyskają możliwość wzmocnienia przewagi konkurencyjnej na rynku – wyjaśnia Katarzyna Przybyś-Makuch, Wiceprezes epruf S.A.

[DANE MC] Eksperci biją na alarm. Zdecydowana większość Polaków nie ma jeszcze zastrzeżonego numeru PESEL

Obecnie zastrzeżonych jest ponad 6,5 mln numerów PESEL. Jak podkreślają eksperci, to mniej niż ok. 20 proc. dorosłych Polaków. Znaczna część społeczeństwa nadal nie ma wystarczającej wiedzy o istocie oraz skutkach prawnych takiego działania.

Z kolei pacjent zyska realną pomoc. Otrzyma wszystkie ww. usługi w ramach jednej, wygodnej i intuicyjnej aplikacji. Nowy system będzie połączeniem dotychczasowych rozwiązań, tj. aplikacji WARMIE 24 oraz portalu ubezpieczonego epruf. Obecnie trwają prace nad ich integracją.

– Liczymy na to, że połączona usługa podniesie atrakcyjność ubezpieczeń medycznych i jednocześnie przyczyni się do większego komfortu dla konsumentów. Chcemy też, aby nasze urządzenie stało się bardziej dostępne dla szerszego grona użytkowników – dodaje Piotr Piątek.

Docelowe rozwiązanie będzie dostępne w tzw. modelu custom-label. Oznacza to, że po podpisaniu umowy z ubezpieczycielem będzie ono wydane z logo i w kolorystyce tego podmiotu, jako jego produkt. Oferta ma wejść na rynek jesienią br.

Źródło: WARMIE/epruf/Pelion

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry