×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję. Wzmacnia e-commerce i 3-krotnie zwiększa zasięg usługi Glovo

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Carrefour Polska kontynuuje ekspansję na rynku e-commerce i rozwija usługę Glovo (Fot. Materiały prasowe)

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję na rynku e-commerce i rozwija usługę Glovo w kolejnych hipermarketach i supermarketach w Polsce. W 2022 roku usługa ta działała w 38 sklepach sieci w 9 miastach. W bieżącym roku Carrefour zwiększył już zasięg dostaw realizowanych za pośrednictwem Glovo o 34 sklepy w 24 miastach, a do końca pierwszego kwartału sieć zaoferuje ją łącznie w ponad 100 sklepach w 59 miastach. W ofercie Carrefour w aplikacji Glovo, oprócz ponad 18000 produktów spożywczych, klienci znajdą również nowość - asortyment z kategorii non-food.

Carrefour Polska obejmuje zasięgiem dostaw za pośrednictwem Glovo kolejne miasta w Polsce. Ich liczba zwiększy się w 2023 roku blisko 3 krotnie, dzięki włączeniu do systemu  kolejnych 73 sklepów w całym kraju. Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.

Fast foody słabo wystartowały przed wakacjami. Na razie są na lekkim minusie [ANALIZA]

Fast foody zaczynają sezon letni na lekkim minusie. Jak informują eksperci, w tym roku walka o klienta skupi się głównie na promocjach i pogodzie. Znawcy rynku ostrzegają też, że tego typu lokale nie nadążają za sklepami convenience z usługami gastronomicznymi.

  • Carrefour wyróżnia się spośród wszystkich partnerów Glovo najszerszym asortymentem produktów spożywczych, który obecnie sięga ponad 18.000 artykułów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, planujemy wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki temu nasi klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów w jednym miejscu, bez konieczności przeglądania oferty wielu różnych sklepów - mówi Marek Garus, Dyrektor ds. Operacji i Rozwoju E-commerce w Carrefour Polska.

Carrefour Polska nawiązał współpracę z Glovo już w kwietniu 2020 roku. Aktualnie Glovo i Carrefour koncentrują się na rozwoju usług w ramach hiper- i supermarketów, dzięki czemu użytkownicy aplikacji mogą skorzystać ze znacznie szerszego asortymentu produktów.

Online czy stacjonarnie - zawsze wygodnie

Carrefour Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz częściej wybierają wygodne i szybkie zakupy online. Od 2016 roku konsumenci mogą skorzystać z usługi click&collect, która pozwala na odbiór zamówionych produktów w wybranym sklepie stacjonarnym. Usługa ta została rozszerzona na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce, a także testowana jest w sklepach convenience.

[DANE MC] Eksperci biją na alarm. Zdecydowana większość Polaków nie ma jeszcze zastrzeżonego numeru PESEL

Obecnie zastrzeżonych jest ponad 6,5 mln numerów PESEL. Jak podkreślają eksperci, to mniej niż ok. 20 proc. dorosłych Polaków. Znaczna część społeczeństwa nadal nie ma wystarczającej wiedzy o istocie oraz skutkach prawnych takiego działania.

Dla klientów zmotoryzowanych sieć oferuje usługę Carrefour Drive, która umożliwia odbiór zamówień w punktach Drive, znajdujących się w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce, bez konieczności wychodzenia z samochodu. Z kolei w październiku 2020 roku Carrefour wdrożył usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci mogą otrzymać zamówione na carrefour.pl produkty spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet do 3 godzin od momentu złożenia zamówienia. Obecnie usługa ta jest dostępna w kilkunastu miastach w Polsce.

Źródło: Carrefour Polska

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry