×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Aplikacje i serwisy z Grupy AdRetail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Aplikacje i serwisy zakupowe Grupy AdRetail z dużym wzrostem. Najbardziej widać to w mobile’u (Fot. Grupa INTERIA.PL)

W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na desktopach – o 26%), a PV – o 53% (na desktopach – o 34%).

Serwisy Grupy AdRetail (Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding) zanotowały wyraźne wzrosty, porównując dane z marca i kwietnia br. Przybyło 36% realnych użytkowników (RU). Z kolei liczba odsłon (PV) zwiększyła się aż o 42%. – W związku z pandemią klienci sieci handlowych zmienili swoje wzorce planowania. To przełożyło się na większe zaangażowanie w poznawanie ofert i samych promocji. Serwisy i aplikacje agregujące tego typu treści stały się naturalnie beneficjentem tej sytuacji – komentuje Karol Kamiński, dyrektor zarządzający w Grupie AdRetail.

Polacy w I kwartale br. złożyli 21 tys. pozwów rozwodowych. Wzrost rdr. jest blisko 6-proc. [DANE Z SĄDÓW]

Z danych sądów okręgowych wynika, że w I kw. 2024 r. wpłynęło do nich przeszło 21,1 tys. pozwów rozwodowych. To o 5,7% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Do tego w pierwszych trzech miesiącach br. zakończono też blisko 19,8 tys. tego typu postępowań.

Dla  zwiększenia ruchu nie bez znaczenia było też odświeżenie portfolio usług pro-zakupowych nowym serwisem i aplikacją DING. – Serwis spotkał się z dużym zainteresowaniem odbiorców, zarówno dotychczasowych, jak i nowych. Wzmocniliśmy dzięki temu liczebność profili użytkowników reprezentujących różne kategorie intencji zakupowych – mówi Maciej Tygielski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w Grupie AdRetail.

Małe firmy bardziej boją się wzrostu kosztów i nierzetelnych kontrahentów niż kontroli skarbówki [RAPORT]

Najmniejsze na rynku firmy najbardziej obawiają się rosnących kosztów prowadzenia działalności, na co wskazuje obecnie ponad 41% ankietowanych. Na drugim miejscu, z blisko 40% wynikiem, wskazywani są nierzetelni kontrahenci.

Z punktu widzenia branży retailowej, ww. wyniki oznaczają postępujący transfer konsumpcji treści promocyjnych do obszaru Internetu. – E-gazetki sukcesywnie angażują coraz więcej klientów sieci handlowych, również tych, którzy dotychczas sięgali po wersje drukowane. Dla sieci handlowych to też dobre informacje, bo potwierdzają zasadność inwestowania w komunikację promocji w kanale online. Poszerzone możliwości prezentacji ofert, specjalne moduły video czy narzędzia komplementarne, jak np. listy zakupowe, faktycznie coraz lepiej przyciągają konsumentów – podsumowuje Karol Kamiński.

Źródło: Grupa INTERIA.PL

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry