×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Spółka epruf i poznański startup WARMIE łączą siły. Powstanie unikalna aplikacja dla branży ubezpieczeniowej

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Aplikacja WARMIE/eprufy (Fot. Materiały prasowe)

Czołowy na rynku operator ubezpieczeń lekowych, epruf, nawiązał współpracę z wielokrotnie nagradzanym startupem WARMIE. Wybór poprzedziły testy, które wykazały, że oferuje on najdokładniejszy i komfortowy w użytku sensor do ciągłego monitorowania temperatury ciała. Efektem będzie wprowadzenie wspólnej oferty dla ubezpieczycieli. Dzięki temu branża zyska rozwiązanie łączące kilka usług dla klientów w ramach jednej aplikacji, m.in. dofinansowanie do zakupów leków na receptę, stały pomiar temperatury ciała, e-konsultacje z farmaceutami i zamawianie medykamentów. Projektowany system ma też przyspieszyć powrót do zdrowia chorych i ograniczyć liczbę wizyt lekarskich.

Spółka epruf, należąca do Pelion, główny operator ubezpieczeń lekowych w Polsce, z których obecnie korzysta ponad 650 tys. osób, do tego współpracująca z prawie 9 tys. aptek, tworzy nowy projekt. Jego częścią będzie nowoczesne narzędzie, służące do monitorowania temperatury ciała w sposób stały, bezinwazyjny oraz bezpieczny. Do współpracy zaprosiła poznański startup WARMIE, ponieważ po przeprowadzeniu wielu testów stwierdzono, że oferuje sensor o bardzo wysokiej jakości i dokładności. Urządzenie zapewnia pomiar w trybie ciągłym, nawet po zerwaniu połączenia. Ponadto jest komfortowe dla użytkownika, gdyż nie jest przyklejane do skóry, tylko zakładane przy pomocy elastycznej opaski.

– Naszą uwagę zwróciło również to, że WARMIE jest certyfikowanym wyrobem medycznym klasy IIb i przeszedł badania kliniczne. Został też zastosowany w szpitalach. To zdecydowanie świadczy o jego jakości i efektywności. W związku z tym postanowiliśmy nawiązać kontakt i rozpocząć rozmowy na temat współpracy – mówi Martyna Przewoźnik, Project Manager w epruf S.A.

Spółka WARMIE była już wielokrotnie doceniana na rynku, m.in. jako jedno z topowych rozwiązań związanych z telemedycyną w Europie – Top Telehealth Solution Providers in Europe. Wygrała też nagrodę w programie akceleracyjnym Warsaw Booster’20. Ponadto zdobyła wyróżnienia w tak prestiżowych konkursach, jak Aplikacje Jutra PFR oraz Orzeł Innowacji, zorganizowany przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Polacy coraz chętniej korzystają ze zwolnień lekarskich z powodu zaburzeń psychicznych [DANE ZUS]

Polacy podupadają na zdrowiu psychicznym. Częściej chodzą do lekarzy po zwolnienia z tego tytułu. Dane Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nie pozostawiają złudzeń. Ciężki stres i zaburzenia adaptacyjne stają się coraz większymi problemami społecznymi.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z epruf, gdyż ma wieloletnie doświadczenie na rynku ubezpieczeń lekowych i doskonale zna potrzeby, zarówno firm ubezpieczeniowych, jak i ich klientów. Daje nam to możliwość efektywnego dotarcia z produktem w kanale dystrybucji, czyli poprzez ofertę ubezpieczeniową. Połączenie naszego urządzenia z takim ubezpieczeniem tworzy wartość dodaną dla pacjenta – komentuje Piotr Piątek, Członek Zarządu poznańskiej spółki WARMIE.

Wspólne rozwiązanie będzie skierowane do towarzystw ubezpieczeniowych, które oferują ubezpieczenia zdrowotne i na życie. W ramach jednej oferty ubezpieczyciele będą mogli proponować klientom dofinansowanie do zakupów leków na receptę, stałe monitorowanie temperatury ciała, a także przypominanie za pośrednictwem aplikacji o kolejnych dawkach lekarstw. Do tego będą dołączone e-konsultacje z farmaceutami w zakresie dawkowania i potencjalnych interakcji przyjmowanych leków. Ponadto rozwiązanie będzie obejmowało zamawianie medykamentów do wybranej apteki.

– Oferując to wszystko klientowi, ubezpieczyciel zdecydowanie ułatwi mu powrót do zdrowia. Nasze rozwiązanie jest brakującym elementem w realizacji skoordynowanej opieki – stanowi wsparcie dla pacjenta po wizycie lekarskiej. Ponadto przyczynia się do optymalizacji w korzystaniu z ubezpieczenia. Firmy, które zdecydują się na wprowadzenie tej oferty, zyskają możliwość wzmocnienia przewagi konkurencyjnej na rynku – wyjaśnia Katarzyna Przybyś-Makuch, Wiceprezes epruf S.A.

[ANALIZA] Kolejny miesiąc z rzędu spada dynamika wzrostu cen w sklepach. Jednak trend może się odwrócić

Dynamika wzrostu cen nadal spada. Obecnie w sklepach jest już tylko o ponad 2% drożej niż rok temu. W czołówce najszybciej drożejących kategorii są dodatki spożywcze, chemia gospodarcza, słodycze i desery, a także środki higieny osobistej.

Z kolei pacjent zyska realną pomoc. Otrzyma wszystkie ww. usługi w ramach jednej, wygodnej i intuicyjnej aplikacji. Nowy system będzie połączeniem dotychczasowych rozwiązań, tj. aplikacji WARMIE 24 oraz portalu ubezpieczonego epruf. Obecnie trwają prace nad ich integracją.

– Liczymy na to, że połączona usługa podniesie atrakcyjność ubezpieczeń medycznych i jednocześnie przyczyni się do większego komfortu dla konsumentów. Chcemy też, aby nasze urządzenie stało się bardziej dostępne dla szerszego grona użytkowników – dodaje Piotr Piątek.

Docelowe rozwiązanie będzie dostępne w tzw. modelu custom-label. Oznacza to, że po podpisaniu umowy z ubezpieczycielem będzie ono wydane z logo i w kolorystyce tego podmiotu, jako jego produkt. Oferta ma wejść na rynek jesienią br.

Źródło: WARMIE/epruf/Pelion

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry