×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Złote Wyprzedaże z nowym dyrektorem. Spółka zapowiada zmiany w ofercie i walkę w segmencie premium

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Maciej Tygielski, Dyrektor Generalny Złote Wyprzedaże S.A. (Fot. Materiały Prasowe)

Do spółki Złote Wyprzedaże dołączył Maciej Tygielski, który objął stanowisko dyrektora generalnego. Poprzednio był z-cą dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju technologii w projekcie należącym do Grupy Interia.pl. Jednym z jego pierwszych zadań będzie nowe wejście firmy na rynek po zakończeniu współpracy z Veepee i doprowadzenie do jej pełnej samodzielności. W dalszej perspektywie planuje przekształcenie serwisu pod nowe trendy konsumenckie. Zapowiada też istotne zmiany jakościowe w obsłudze konsumenckiej i nawiązanie realnej walki o klientów z liderami rynku tzw. segmentu wyprzedaży premium.

Z początkiem sierpnia br. Maciej Tygielski został zaproszony przez akcjonariuszy firmy do Rady Nadzorczej Złotych Wyprzedaży S.A. To pozwoliło mu dokładniej przyjrzeć się organizacji od środka na przestrzeni kilku miesięcy. Następnie podjął decyzję o wejściu do spółki w charakterze dyrektora generalnego.

– Powierzyliśmy Maciejowi tak odpowiedzialną funkcję, ponieważ wysoko cenimy jego kompetencje, m.in. umiejętność precyzyjnej analizy i planowania poszczególnych procesów. Wiemy, że nasza spółka zyskała solidnego i godnego zaufania lidera. Ma on bogate doświadczenie we wdrażaniu niezbędnych zmian, mających na celu dynamiczny rozwój firmy. Wierzymy, że stojąc na czele spółki, umocni jej pozycję na rynku i rozwinie ofertę, zgodnie z najnowszymi trendami – stwierdza Marcin Michnicki, przewodniczący Rady Nadzorczej Złotych Wyprzedaży.

Jednym z krótkoterminowych celów, jakie stoją przed nowym dyrektorem, jest zakończenie współpracy z Veepee (tj. byłym już współwłaścicielem). Następstwem tego będzie uzyskanie pełnej samodzielności na rynku.

Fiskus robi coraz mniej kontroli podatkowych. Spadek rok do roku jest aż 29-procentowy [DANE MF]

Według danych pochodzących z resortu finansów, w ub.r. wszczęto ponad 12 tys. kontroli podatkowych, czyli o prawie 29% mniej niż rok wcześniej. Blisko 98 proc. z nich kończy stwierdzeniem nieprawidłowości. Patrząc na zestawienia dotyczące 2023 roku, widzimy, że uszczuplenia wyniosły prawie 2 mld zł.

– Oprócz tego w dłuższej perspektywie planujemy przeobrażenie serwisu pod zmieniające się upodobania konsumentów, głównie w zakresie oferty. Zamierzamy też wprowadzić dość istotne zmiany jakościowe w obsłudze procesów sprzedażowych. Chcemy również nawiązać realną walkę o nowych klientów z liderami rynku tzw. segmentu wyprzedaży premium – podkreśla nowy dyrektor zarządzający.

Maciej Tygielski zaczynał karierę w branży finansowej. Zyskał uznanie, m.in. największego stowarzyszenia doradców finansowych na świecie MDRT. Pracował zarówno jako dyrektor sprzedaży, jak i członek zarządu. Realizował też własne projekty, m.in. jako CEO w Myshop.mobi. Kilka lat temu przeszedł do nowych technologii. Na początku 2018 r. rozpoczął pracę w Grupie Interia.pl jako head of sales, żeby po roku zostać zastępcą dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju technologii. W 2019 r. zdobył nominację  w konkursie Effie oraz odebrał dwie statuetki Mixx Awards za produkt ROPO360 w kategoriach Innowacje i Commerce.

[ANALIZA] Kolejny miesiąc z rzędu spada dynamika wzrostu cen w sklepach. Jednak trend może się odwrócić

Dynamika wzrostu cen nadal spada. Obecnie w sklepach jest już tylko o ponad 2% drożej niż rok temu. W czołówce najszybciej drożejących kategorii są dodatki spożywcze, chemia gospodarcza, słodycze i desery, a także środki higieny osobistej.

– Od dłuższego czasu obserwowaliśmy jego dokonania na rynku. I doszliśmy do wniosku, że chcemy mieć go w naszym zespole i na co dzień korzystać z jego umiejętności sprzedażowych oraz zarządczych. Wierzymy, że już w niedługim czasie podejmie dla nas szereg niestandardowych działań, które szybko zaczną procentować. Mamy również nadzieję, że jego świeże spojrzenie pozwoli na szybki i dynamiczny rozwój naszej spółki na rynku – podsumowuje Marcin Michnicki.

***

O Złotych Wyprzedażach

Złote Wyprzedaże to prestiżowy sklep wyprzedażowy, który pozwala na zakup oryginalnych produktów najsłynniejszych światowych marek po mocno obniżonych cenach, tj. nawet do -90%. Działa na rynku od 10 lat, każdego dnia udostępniając promocje odzieży, obuwia i kosmetyków. Obecnie spółka rozszerza swoją ofertę o kolejne kategorie, w tym m.in. art. spożywcze czy wyposażenie domów i ogrodów. Wszystkie produkty odpowiadają najnowszym trendom konsumenckim. Dotychczas w serwisie zarejestrowały się ponad 4 miliony użytkowników.

Od dekady firma prowadzi sprzedaż w formacie flash sale, czyli realizuje krótkoterminowe kampanie dla poszczególnych marek na bazie ekskluzywności cenowej danej oferty. Klienci kupują towary i otrzymują je po ok. dwóch tygodniach. Niedawno Złote Wyprzedaże wprowadziły również ofertę tzw. szybkich zakupów, tj. wysyłanych na następny dzień po ich dokonaniu.

Źródło: Biuro Prasowe Złotych Wyprzedaży S.A.

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry