×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Informacja prasowa od InteliWISE: Wideo wsparciem dla sklepów podczas pandemii COVID-19

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Wideo wsparciem dla sklepów podczas pandemii COVID-19 (Fot. Materiały Prasowe InteliWISE)

W czasach ograniczonej mobilności i zdalnych zakupów rośnie popularność wideo wśród sklepów, nie tylko tych małych, ale także w wielkich sieciach. Sprzedawcy będąc na miejscu w sklepie łączą się przez wideopołączenie z klientem pozostającym w domu i prezentują produkt w wersji “live”. Narzędzie InteliWISE umożliwia obsługę takiego wideopołączenia w powiązaniu z live chat, Infolinią, czy Facebook Messenger’em.

Narzędzia Wideo dla sklepów zyskują popularność

Wymuszenie pracy zdalnej oraz ograniczona mobilność gwałtownie zmieniają nawyki klientów związane z zakupami on-line. To zmusza firmy do zmian w obsłudze klienta. Organizacje z ograniczonym potencjałem w tradycyjnych sklepach starają się zmieniać metody działania w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Maksymalne skupienie na konsumencie oznacza śledzenie ich nawyków w czasie izolacji. Klienci przestawiają się na kontakt przez komunikatory oraz wideo. Akcja #zostańwdomu przyczyniła się do wzrostu zakupów w e-commerce, kosztem tych tradycyjnych. Dla przykładu sprzedaż artykułów elektronicznych zanotowała w marcu 66% wzrost względem stycznia tego roku (źródło: https://www.statista.com/). Dla wielu produktów o wysokim zaangażowaniu w procesie zakupu, Wideorozmowa jest naturalną alternatywą dla „wycieczki do sklepu”, zwłaszcza teraz - w okolicznościach spowodowanych pandemią COVID-19. Klienci, którzy do tej pory mogli odwiedzić sklepy stacjonarne i obejrzeć potencjalny przedmiot zakupu, aktualnie muszą polegać na opisach czy też zdjęciach produktów dostępnych w internecie. W tej sytuacji z pomocą przybywają video czaty, za pośrednictwem których konsultant jest w stanie przedstawić produkt w sposób obrazowy, zgodnie z uwagami klienta, co pozwala mu na uzyskanie informacji, jakie mógłby otrzymać w procesie sprzedaży stacjonarnej.

Wideo wsparciem dla sprzedawców i klientów

Dodanie wideo do tradycyjnych Contact Center jest zatem rozwiązaniem, które pozwala na obsługę zapytań w sposób holistyczny - uzupełnia dotychczasowy  Omnichannel. Klient zaczyna kontakt od natychmiastowo reagujących rozwiązań automatycznych - Chatbota czy Voicebota. Potem jest kierowany do specjalisty - sprzedawcy i na LiveChat czy infolinię. Po odpowiedziach na proste pytania, sprzedawca może zaprosić klienta na wideorozmowę, Narzędzia do wideorozmowy są najświeższą opcją InteliWISE w ramach obsługi Contact Center Omnichannel. Klient poszukujący wideoporady może teraz poprosić o uruchomienie wideo.

Fast foody słabo wystartowały przed wakacjami. Na razie są na lekkim minusie [ANALIZA]

Fast foody zaczynają sezon letni na lekkim minusie. Jak informują eksperci, w tym roku walka o klienta skupi się głównie na promocjach i pogodzie. Znawcy rynku ostrzegają też, że tego typu lokale nie nadążają za sklepami convenience z usługami gastronomicznymi.

Korzyści dla e-sklepów

Sprzedawcy do wideopołączenia zaczynają także używać komunikatorów, takich jak Facebook Messenger czy WhatsApp. Jakie są zalety rozwiązania InteliWISE wobec darmowych komunikatorów umożliwiających wideo?

Pełna wiedza o kliencie 360: konsultant obsługuje wideopołączenie w powiązaniu z obsługą innymi kanałami (infolinia, czat), może też podejrzeć kartę klienta w CRM.

Bezpieczeństwo: rozwiązanie może być dostarczone w bezpiecznym cloud, ale także zainstalowane na serwery firmy, ze 100% kontrolą prywatności czy danych.

[DANE MC] Eksperci biją na alarm. Zdecydowana większość Polaków nie ma jeszcze zastrzeżonego numeru PESEL

Obecnie zastrzeżonych jest ponad 6,5 mln numerów PESEL. Jak podkreślają eksperci, to mniej niż ok. 20 proc. dorosłych Polaków. Znaczna część społeczeństwa nadal nie ma wystarczającej wiedzy o istocie oraz skutkach prawnych takiego działania.

Raportowanie: w każdej chwili sklep może sprawdzić skuteczność działania wideoczatu w porównaniu z innymi kanałami (infolinia, czat, mail), porównać dynamikę wykorzystania przez klientów.

Widzę znaczy ufam

Wideorozmowa, z definicji oparta na kontakcie face-to-face jest nie tylko narzędziem do komunikacji, ale również może stanowić krok naprzód w zdobywaniu zaufania klientów. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż dialog zawierający elementy komunikacji niewerbalnej jest skuteczniejszy, a przede wszystkim bardziej sprawny, co niewątpliwie pozwala uznać wideorozmowę za skuteczne narzędzie komunikacyjne pozwalające budować pozytywne relacje między klientem a organizacją. W tym miejscu warto zaznaczyć, że 75% klientów oczekuje odpowiedzi na swoje zapytanie w ciągu 5 minut, natomiast rozwiązania problemu w czasie krótszym niż 10 minut (źrodło: McKinsey & Company). Dlatego też biorąc pod uwagę czas reakcji, szybkość obsłużenia zapytania oraz skuteczność, wideoczat stanowi jedno z najbardziej efektywnych narzędzi stosowanych w obsłudze klienta, zarówno z punktu widzenia konsultanta jak i samego zainteresowanego.

Źródło: InteliWISE

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry