Małgorzata Witkowska objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish. Będzie m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima.pl, Hlonda6.pl oraz Cartersoshkosh.pl. Finalnie Witkowska ma wypracować między nimi synergię kosztową i zasobów ludzkich. Natomiast długoterminowym celem będzie stworzenie strategii marki własnej e-commerce’u Mamissima.pl. Kolejnym etapem będzie opracowanie mechanizmów pozwalających na kupowanie w ww. sklepach produktów z wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.
Z branżą e-commerce Małgorzata Witkowska jest związana od ponad 10 lat. Od 2020 roku obejmowała stanowisko Prezesa Zarządu sklepu Mamissima.pl. Wówczas doprowadziła do znacznej poprawy wyników finansowych firmy, dzięki aktywnym działaniom w zakresie optymalizacji kosztów, analizy sprzedaży i marketingu. Rok później brała czynny udział w sprzedaży udziałów spółki, a po przejęciu jej przez Moliera2 została Dyrektorem Zarządzającym sklepu Mamissima.pl. Natomiast teraz objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish, będącej nowym właścicielem e-sklepu. Będzie odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój pod względem marketingowym i logistycznym trzech sklepów internetowych, tj. Hlonda6.pl, Mamissima.pl oraz Cartersoshkosh.pl.
– Przez ostatnie lata Małgorzata nie tylko doskonale poznała markę, firmę i cały rynek, ale także świetnie zadbała o e-sklep w niełatwych dla niego czasach. Ma głowę pełną pomysłów, których z różnych powodów wcześniej nie mogła realizować. Jest pełna optymizmu, zapału do dalszego działania i wierzy w dynamiczny rozwój Mamissimy w ramach naszej Grupy – podkreśla Maciej Tygielski, Dyrektor Generalny Skipwish.
W pierwszej kolejności Witkowska ma doprowadzić do rozwoju działań marketingowych i digitalowych. Wśród krótkoterminowych celów jest też synergia kosztowa oraz technologiczna sklepów Mamissima.pl i Hlonda6. Ten proces ma potrwać 12 kolejnych miesięcy.

Na koniec ub.r. liczba osób posiadających prywatne ubezpieczenie zdrowotne wyniosła blisko 4,23 mln. Polacy przeznaczyli też na prywatne polisy 1,3 mld zł, to jest o 17 proc. więcej r/r.
– Jednym z niezrealizowanych dotąd pomysłów Małgorzaty jest marka własna Mamissimy. Wkrótce będziemy intensywnie pracować nad jej stworzeniem. Wiemy, co nasi klienci kochają i na co zwracają uwagę. I wierzymy, że możemy część ich oczekiwań spełnić – dodaje Maciej Tygielski.
W długoterminowej perspektywie nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish będzie odpowiadać za wyniki wszystkich serwisów spółki. Jej celem w szczególności będzie przygotowanie sklepów Hlonda6 i Mamissimy do sprzedaży międzynarodowej.

Coraz większe zainteresowanie wypożyczaniem wiąże się z wieloma czynnikami, zwłaszcza ekonomicznymi i społecznymi. OLX sprawdził, co Polacy najchętniej wypożyczają i jakie mają z tym skojarzenia.
– Hlonda6.pl i Cartersoshkosh.pl również są mi bardzo dobrze znane. Właścicieli Grupy Skipwish znam od samego początku powstania Mamissimy, ponieważ jako spółka byliśmy jednym z pierwszych sklepów oferujących ich marki dystrybucyjne. Każdy ze sklepów w Grupie Skipwish ma swoich wiernych klientów. Chcemy zachować wypracowaną tożsamość każdego z nich. Zamierzamy też bardziej poszerzyć naszą ofertę i tym samym przyciągnąć zupełnie nową grupę klientów do każdego z nich – zapewnia Małgorzata Witkowska, nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish.
Witkowską czeka również współpraca przy projekcie rozbudowy serwisu oraz migracji technologii Hlonda6.pl i Mamissima.pl na nowe oprogramowanie sklepu internetowego. To ma poprawić szybkość działania e-sklepów, polepszyć ich pozycjonowanie i zwiększyć możliwości działań marketingowych. Wszystko to przełoży się na ciekawsze dla klientów akcje promocyjne, a także jeszcze lepszą obsługę zamówień.
– W 2024 roku planujemy uruchomić sprzedaż detaliczną za pośrednictwem naszych flagowych e-sklepów również na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jednak już w przyszłym roku planujemy kolejne wzmocnienia Grupy Skipwish, osobowe jak i akwizycyjne – podsumowuje Dyrektor Generalny Skipwish.
Źródło: Grupa SkipWish
Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.