Małgorzata Witkowska objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish. Będzie m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima.pl, Hlonda6.pl oraz Cartersoshkosh.pl. Finalnie Witkowska ma wypracować między nimi synergię kosztową i zasobów ludzkich. Natomiast długoterminowym celem będzie stworzenie strategii marki własnej e-commerce’u Mamissima.pl. Kolejnym etapem będzie opracowanie mechanizmów pozwalających na kupowanie w ww. sklepach produktów z wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.
Z branżą e-commerce Małgorzata Witkowska jest związana od ponad 10 lat. Od 2020 roku obejmowała stanowisko Prezesa Zarządu sklepu Mamissima.pl. Wówczas doprowadziła do znacznej poprawy wyników finansowych firmy, dzięki aktywnym działaniom w zakresie optymalizacji kosztów, analizy sprzedaży i marketingu. Rok później brała czynny udział w sprzedaży udziałów spółki, a po przejęciu jej przez Moliera2 została Dyrektorem Zarządzającym sklepu Mamissima.pl. Natomiast teraz objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish, będącej nowym właścicielem e-sklepu. Będzie odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój pod względem marketingowym i logistycznym trzech sklepów internetowych, tj. Hlonda6.pl, Mamissima.pl oraz Cartersoshkosh.pl.
– Przez ostatnie lata Małgorzata nie tylko doskonale poznała markę, firmę i cały rynek, ale także świetnie zadbała o e-sklep w niełatwych dla niego czasach. Ma głowę pełną pomysłów, których z różnych powodów wcześniej nie mogła realizować. Jest pełna optymizmu, zapału do dalszego działania i wierzy w dynamiczny rozwój Mamissimy w ramach naszej Grupy – podkreśla Maciej Tygielski, Dyrektor Generalny Skipwish.
W pierwszej kolejności Witkowska ma doprowadzić do rozwoju działań marketingowych i digitalowych. Wśród krótkoterminowych celów jest też synergia kosztowa oraz technologiczna sklepów Mamissima.pl i Hlonda6. Ten proces ma potrwać 12 kolejnych miesięcy.
Obserwacja zachowań blisko 3 mln konsumentów wykazała, że rok do roku ogólnie zmniejszył się wakacyjny ruch w fast foodach. Ubyło też samych klientów. Dla przykładu pizzerie zanotowały dwa dwucyfrowe spadki, a bary z kanapkami i daniami z kurczaka – dwa jednocyfrowe.
– Jednym z niezrealizowanych dotąd pomysłów Małgorzaty jest marka własna Mamissimy. Wkrótce będziemy intensywnie pracować nad jej stworzeniem. Wiemy, co nasi klienci kochają i na co zwracają uwagę. I wierzymy, że możemy część ich oczekiwań spełnić – dodaje Maciej Tygielski.
W długoterminowej perspektywie nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish będzie odpowiadać za wyniki wszystkich serwisów spółki. Jej celem w szczególności będzie przygotowanie sklepów Hlonda6 i Mamissimy do sprzedaży międzynarodowej.
Oszuści mają nowy sposób na Polaków. Przestępcy podają się za kancelarie prawne specjalizujące się w obsłudze kredytobiorców. Twierdzą, że oszczędności rozmówcy są zagrożone, ale dzięki zastosowaniu się do ich rekomendacji można środki uratować. Szczególnie narażeni są frankowicze.
– Hlonda6.pl i Cartersoshkosh.pl również są mi bardzo dobrze znane. Właścicieli Grupy Skipwish znam od samego początku powstania Mamissimy, ponieważ jako spółka byliśmy jednym z pierwszych sklepów oferujących ich marki dystrybucyjne. Każdy ze sklepów w Grupie Skipwish ma swoich wiernych klientów. Chcemy zachować wypracowaną tożsamość każdego z nich. Zamierzamy też bardziej poszerzyć naszą ofertę i tym samym przyciągnąć zupełnie nową grupę klientów do każdego z nich – zapewnia Małgorzata Witkowska, nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish.
Witkowską czeka również współpraca przy projekcie rozbudowy serwisu oraz migracji technologii Hlonda6.pl i Mamissima.pl na nowe oprogramowanie sklepu internetowego. To ma poprawić szybkość działania e-sklepów, polepszyć ich pozycjonowanie i zwiększyć możliwości działań marketingowych. Wszystko to przełoży się na ciekawsze dla klientów akcje promocyjne, a także jeszcze lepszą obsługę zamówień.
– W 2024 roku planujemy uruchomić sprzedaż detaliczną za pośrednictwem naszych flagowych e-sklepów również na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jednak już w przyszłym roku planujemy kolejne wzmocnienia Grupy Skipwish, osobowe jak i akwizycyjne – podsumowuje Dyrektor Generalny Skipwish.
Źródło: Grupa SkipWish
Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.