×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Skipwish z nową Dyrektor E-commerce. Grupa zapowiada mocne odbicie i rozwój swoich trzech e-sklepów

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Małgorzata Witkowska, Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish (Fot. Materiały prasowe)

Małgorzata Witkowska objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish. Będzie m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima.pl, Hlonda6.pl oraz Cartersoshkosh.pl. Finalnie Witkowska ma wypracować między nimi synergię kosztową i zasobów ludzkich. Natomiast długoterminowym celem będzie stworzenie strategii marki własnej e-commerce’u Mamissima.pl. Kolejnym etapem będzie opracowanie mechanizmów pozwalających na kupowanie w ww. sklepach produktów z wybranych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Z branżą e-commerce Małgorzata Witkowska jest związana od ponad 10 lat. Od 2020 roku obejmowała stanowisko Prezesa Zarządu sklepu Mamissima.pl. Wówczas doprowadziła do znacznej poprawy wyników finansowych firmy, dzięki aktywnym działaniom w zakresie optymalizacji kosztów, analizy sprzedaży i marketingu. Rok później brała czynny udział w sprzedaży udziałów spółki, a po przejęciu jej przez Moliera2 została Dyrektorem Zarządzającym sklepu Mamissima.pl. Natomiast teraz objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish, będącej nowym właścicielem e-sklepu. Będzie odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój pod względem marketingowym i logistycznym trzech sklepów internetowych, tj. Hlonda6.pl, Mamissima.pl oraz Cartersoshkosh.pl.

– Przez ostatnie lata Małgorzata nie tylko doskonale poznała markę, firmę i cały rynek, ale także świetnie zadbała o e-sklep w niełatwych dla niego czasach. Ma głowę pełną pomysłów, których z różnych powodów wcześniej nie mogła realizować. Jest pełna optymizmu, zapału do dalszego działania i wierzy w dynamiczny rozwój Mamissimy w ramach naszej Grupy – podkreśla Maciej Tygielski, Dyrektor Generalny Skipwish.

W pierwszej kolejności Witkowska ma doprowadzić do rozwoju działań marketingowych i digitalowych. Wśród krótkoterminowych celów jest też synergia kosztowa oraz technologiczna sklepów Mamissima.pl i Hlonda6. Ten proces ma potrwać 12 kolejnych miesięcy.

Drożyzna kolejny miesiąc z rzędu odpuszcza. W sklepach średnio jest już tylko o 3,9 proc. drożej niż rok temu

W lutym br. w sklepach było średnio o 3,9% drożej niż przed rokiem. Na 17 monitorowanych kategorii produktowych 10 wykazało rdr. jednocyfrowe wzrosty, a 2 grupy towarów zaliczyły dwucyfrowe skoki cen. Natomiast 5 kategorii odnotowało spadki.

– Jednym z niezrealizowanych dotąd pomysłów Małgorzaty jest marka własna Mamissimy. Wkrótce będziemy intensywnie pracować nad jej stworzeniem. Wiemy, co nasi klienci kochają i na co zwracają uwagę. I wierzymy, że możemy część ich oczekiwań spełnić – dodaje Maciej Tygielski.

W długoterminowej perspektywie nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish będzie odpowiadać za wyniki wszystkich serwisów spółki. Jej celem w szczególności będzie przygotowanie sklepów Hlonda6 i Mamissimy do sprzedaży międzynarodowej. 

Polacy chcą tańszych zakupów przed świętami. Większość oczekuje zaostrzonej walki pomiędzy dyskontami

Ponad 55% Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, żeby zrobić tańsze zakupy wielkanocne. Na zaostrzoną rywalizację najbardziej liczą rodacy w wieku 45-55 lat oraz 35-44 lat.

– Hlonda6.pl i Cartersoshkosh.pl również są mi bardzo dobrze znane. Właścicieli Grupy Skipwish znam od samego początku powstania Mamissimy, ponieważ jako spółka byliśmy jednym z pierwszych sklepów oferujących ich marki dystrybucyjne. Każdy ze sklepów w Grupie Skipwish ma swoich wiernych klientów. Chcemy zachować wypracowaną tożsamość każdego z nich. Zamierzamy też bardziej poszerzyć naszą ofertę i tym samym przyciągnąć zupełnie nową grupę klientów do każdego z nich – zapewnia Małgorzata Witkowska, nowa Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish.

Witkowską czeka również współpraca przy projekcie rozbudowy serwisu oraz migracji technologii Hlonda6.pl i Mamissima.pl na nowe oprogramowanie sklepu internetowego. To ma poprawić szybkość działania e-sklepów, polepszyć ich pozycjonowanie i zwiększyć możliwości działań marketingowych. Wszystko to przełoży się na ciekawsze dla klientów akcje promocyjne, a także jeszcze lepszą obsługę zamówień.

– W 2024 roku planujemy uruchomić sprzedaż detaliczną za pośrednictwem naszych flagowych e-sklepów również na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jednak już w przyszłym roku planujemy kolejne wzmocnienia Grupy Skipwish, osobowe jak i akwizycyjne – podsumowuje Dyrektor Generalny Skipwish.

Źródło: Grupa SkipWish

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry