×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Nowe Technologie Podatki Praca i kariera
Poniższy materiał jest nadesłaną informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

Mobiem z AdColony wprowadzają na polski rynek nowy format reklam w grach mobilnych

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Mobiem łączy siły ze światowym liderem dostarczania reklam wideo w grach mobilnych (Fot. serwis agencyjny MondayNews)

Agencja Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z AdColony, jedną z największych mobilnych platform reklamowych na świecie. Międzynarodowa sieć reklamowa obecnie w Polsce dociera do 9 mln unikalnych użytkowników, którzy każdego miesiąca generują aż 54 mln pełnych odtworzeń wideo. Dzięki temu reklamodawcy w Polsce zyskają możliwość umieszczania w najpopularniejszych grach reklam wideo inicjowanych przez samych graczy.

W ramach współpracy Mobiem Polska będzie oferować klientom reklamy rewarded video w grach mobilnych. Obok standardowego wideo reklamodawcy będą mogli skorzystać z zaawansowanych rozwiązań zwiększających pole interakcji z użytkownikiem, jak Dynamic End Card lub Aurora. Są one wysoce akceptowane przez użytkowników gier, bo pomagają im osiągać zamierzone cele. Dodatkowym atutem jest widoczność tego typu reklam, bo nawet na poziomie 99%.

Zaostrza się „wojna” na ceny. Hipermarkety tańsze od dyskontów, ale sytuacja jest dynamiczna [RAPORT]

Rollercoaster z cenami wchodzi na wyższy poziom. Wojna w sklepach zaczyna się rozkręcać. Najwolniej ceny rosną w hipermarketach, bo jednocyfrowo. Pozostałe formaty drożeją dwucyfrowo.

– Atutem AdColony jest wieloletnie doświadczenie. Oferujemy szerokie spektrum autorskich i kreatywnych rozwiązań. Dysponujemy wysoko wykwalifikowanym zespołem ekspertów. W ramach współpracy możemy opracowywać efektywne strategie dotarcia do użytkowników gier mobilnych. Pomagamy też w tworzeniu materiałów graficznych i wyborze miejsc do emisji. Prowadzimy również optymalizację kampanii i tworzymy finalny raport z jej przeprowadzenia – dodaje Warrick Billingham z AdColony.

W portfolio AdColony znajduje się ponad 22 tysiące gier mobilnych, produkowanych przez czołowych deweloperów, takich jak Zynga, EA Mobile, Rovio czy Ubisoft. Wśród najpopularniejszych polskich gier, dostępnych w Google Play i App Store, są m.in. Subway Surfers, Brain Test i June’s Journey.

ANALIZA: Polityka mocno weszła do sklepów. Obietnice wyborcze mogą odwrócić trend spadku dynamiki wzrostu cen

Eksperci nie mają dobrych wiadomości. Nawet jeśli inflacja we wrześniu czy w październiku spadnie do jednocyfrowej wartości, to gospodarka z pewnością wystawi nam rachunek za obietnice wyborcze.

AdColony to druga co do wielkości, po Google’u, sieć z wideo inicjowanym przez samych użytkowników. Łączy ponad 7 tys. dostawców reklamowych i 150 DSP w swoim autorskim SDK. Firma jest znana z dostarczania unikalnych formatów reklamowych, które są dostosowywane do potrzeb klientów, dzięki szerokim możliwościom personalizacji.

Źródło: Grupa INTERIA.PL

Powyższy materiał jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby i/lub podmioty trzecie. Materiały te mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry