×
Biznes i gospodarka separator
Budownictwo Energetyka Handel Infrastruktura Motoryzacja Nieruchomość Przemysł Rolnictwo Telekomunikacja Transport Turystyka Ubezpieczenia
Bankowość i finanse separator
Banki Fundusze Giełda Inwestycje Kredyty Lokaty Waluty
Nowe technologie separator
Audio-Wideo Fotografia Internet Komputery Oprogramowanie Telefony
Społeczeństwo separator
Konsument Podatki Praca i kariera Prawo Problemy społeczne Samorząd
Edukacja separator
Dziecko Nauka Szkolnictwo
Media separator
Internet Public Relations Reklama i marketing Telewizja, radio, prasa
Zdrowie i uroda separator
Choroby Kosmetyki Leczenie Leki i preparaty Medycyna Porady lekarza Profilaktyka Żywienie
Kultura separator
Film Literatura Muzyka Sztuka Teatr
Lifestyle separator
Dom i ogród Gwiazdy Kulinaria Moda Podróże Styl życia Wnętrza Zakupy
Opinie i komentarze separator
Bankowość Finanse Gospodarka Handel Marketing Materiał eksperta Podatki Polityka krajowa Polityka zagraniczna Praca i kariera

Grupa Modern Commerce większościowym udziałowcem sklepu internetowego Mamissima

Udostępnij na Facebook'uPolecamy Udostępnij na Twitter'zeTweetnij Udostępnij na LinkedIn'ie Udostępnij
Spółka Modern Commerce przejęła sklep internetowy z akcesoriami i zabawkami dla dzieci Mamissima (Materiały prasowe)

Spółka Modern Commerce przejęła sklep internetowy z akcesoriami i zabawkami dla dzieci Mamissima, stając się jego większościowym udziałowcem. Celem jest pogłębienie skalowania posiadanych biznesów, głównie poprzez optymalizację rozwiązań opartych na data science. Plany obejmują też wprowadzenie marki własnej i istotne rozszerzenie oferty, m.in. o art. dla dzieci w wieku 7-9 lat i akcesoria elektroniczne. Skorzystają na tym również inne podmioty należące do Grupy, w tym Złote Wyprzedaże, które zyskają dodatkowy model sprzedaży.

Dla Modern Commerce przejęcie firmy Mamissima oznacza przede wszystkim poszerzenie oferty o produkty przeznaczone dla dzieci od wieku niemowlęcego do przedszkolnego. To także wprowadzenie dodatkowego modelu sprzedaży w należącym do Grupy e-sklepie Złote Wyprzedaże, w którym handel „flash sale” odbywa się obecnie w ramach kilkudniowych kampanii. Po wprowadzeniu zmian część towarów będzie dostępna natychmiast w ramach obowiązującego standardu rynkowego.

– Stawiamy na synergię spółek zależnych, wynikającą z budowy kompetencji wewnątrz Grupy. Zależy nam na skalowaniu pojedynczych biznesów przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, opartych głównie na data science. Odpowiednie zbieranie danych i bardzo dokładna ich analiza ma się przełożyć na precyzyjne kampanie reklamowe, w których każda wydana złotówka zostanie przypisana do zrealizowanego przychodu – mówi Maciej Tygielski, Członek Zarządu Modern Commerce S.A.

Sklep internetowy Mamissima jest obecny na rynku już od ponad 10 lat i ma ugruntowaną pozycję. Oferuje m.in. akcesoria, zabawki, kosmetyki, meble, ubranka, gry, zestawy artystyczne i art. szkolno-przedszkolne. Sprzedaje produkty ok. 200 marek – zarówno topowych, jak i niszowych, polskich oraz zagranicznych. Modern Commerce ma w nim teraz blisko 51% udziałów. W następstwie tej inwestycji zwiększa ofertę Grupy już do ponad 33 tys. unikalnych produktów dostępnych online.

– Bardzo cieszymy się z dołączenia do Grupy Modern Commerce. Dzięki tej zmianie uzyskamy dostęp do bardziej rozbudowanej oferty czy zupełnie nowych segmentów, jakie do tej pory nie były dla nas dostępne. Będziemy też mieć możliwość realizacji projektów, na które wcześniej nie było przestrzeni. Wsparcie Grupy otwiera nowe możliwości i szanse rozwoju – komentuje Małgorzata Witkowska, Prezes Zarządu Mamissima.

E-sklep Mamissima budzi bardzo pozytywne emocje wśród klientów, o czym świadczą komentarze publikowane w mediach społecznościowych. Jak zapewnia Maciej Tygielski, Modern Commerce nie przewiduje żadnej rewolucji, bo ten biznes jest dobrze prowadzony przez fachowy zespół. Grupa planuje natomiast wprowadzenie marki własnej i rozszerzenie asortymentu, m.in. o art. dla dzieci w wieku 7-9 lat i akcesoria elektroniczne. Oferta stanie się bardziej kompleksowa i zostanie zaprezentowana jeszcze w tym roku.

– Mamy liczną konkurencję, którą stanowią wszystkie e-sklepy specjalizujące się w sprzedaży szeroko rozumianej mody, akcesoriów, home & living i kosmetyków. W przypadku kategorii dziecięcej można wymienić np. takie podmioty, jak Smyk czy 5.10.15. Jednak zarówno Mamissima, jak i Złote Wyprzedaże to mocni gracze na rynku – pionierzy sprzedaży internetowej w Polsce. Zgromadzone kompetencje i umiejętności dają nam zdecydowaną przewagę konkurencyjną, którą będziemy chcieli w tym roku w pełni wykorzystać – podsumowuje Dagmara Gadomska z Grupy Modern Commerce.

Źródło: Modern Commerce

Redakcja informuje, że za wyżej opublikowany materiał nie ponosi odpowiedzialności. Materiały zamieszczane w sekcji CENTRUM PRASOWE są samodzielnie opracowywane przez osoby lub podmioty trzecie. Jednak w niektórych przypadkach mogą być realizowane we współpracy z firmami bądź instytucjami, z którymi Redakcja lub jej Partnerzy prowadzą działania w ramach odrębnych umów w przedmiocie obsługi medialnej bądź w ramach partnerstwa lub współpracy merytorycznej. Powyższy materiał może być bezpłatnie wykorzystywany przez dziennikarzy/media.

NAJNOWSZE NEWSY

Przewiń do góry