22 kwiecień 2018
 
Zapomniałeś hasła?  Kliknij tutaj
Zespół MondayNews, 21 listopada 2017 | 05:56
Masz ciekawego newsa? Napisz do wydawcy

Sonda: Ponad połowa konsumentów traktuje gazetki sieci handlowych jako przydatne źródło informacji

Ponad połowa konsumentów traktuje gazetki sieci handlowych jako przydatne źródło informacji. Fot. serwis agencyjny MondayNews™

52% uczestników sondy wskazuje gazetkę promocyjną jako przydatne narzędzie do poszukiwania promocji. Konsumenci wyjaśniają, że korzystają z publikacji, gdy chcą wybrać dla siebie odpowiednie produkty w najbardziej przystępnych cenach. Takie działanie zdecydowanie ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych.

Respondenci deklarują też swoje zaufanie do gazetek, oparte na wielokrotnej, pozytywnej weryfikacji promocji w placówkach handlowych. Natomiast, 24% osób, czyli o ponad połowę mniej, twierdzi, że zbytnio nie ufa gazetkom i z tego powodu ich nie czyta. W wielu przypadkach wynika to z rozczarowania brakiem promowanych produktów w sklepach. Z kolei 17% konsumentów zapewnia, że nie ma czasu na przeglądanie tego typu publikacji. Najmniej liczna grupa, bo tylko 7% respondentów, nie posiada własnego zdania na temat gazetek promocyjnych lub ma obojętny stosunek do ich treści.

Sonda została przeprowadzona w ramach Programu AdRetail Inspirio wśród 100 losowo wybranych osób. W materiale prezentujemy wybrane wypowiedzi konsumentów.

ZOBACZ TAKŻE

Używamy plików cookies by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.